شعر فوق نشان می دهد که: نه تنها در زمان سعدی هم، مصرف گرایی شدت داشته، بلکه قانون کلی است و: مردم دوست دارند هرچه: میتوانند بیشتر بخورند! اما مهم نقش تربیتی رسانه ها، در این مورد است. متاسفانه نه تنها رسانه های خارجی، بلکه رسانه های داخلی نیز، در این تنور می دمند و آتش آن را زیادتر می کنند. رسانه ملی به یک رسانه ضد ملی تبدیل شده است! وقتی شب عید می شود، به سراغ گرانترین و لوکس ترین فروشگاهها می رود، و بالاترین قیمت را بصورت مصنوعی تبلیغ می کند، 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مشاور شهر تبریز ‌‌‌غمی Cynthia Rachel وبی پر از مطلب یادداشت های یک برنامه نویس آی او اس اطلاعات عمومي موزیسین ها Famousangels بزرگترین فروشگاه بازی های PC و موبایل