شعر
فوق نشان می دهد که: نه تنها در زمان سعدی هم، مصرف گرایی شدت داشته، بلکه قانون
کلی است و: مردم دوست دارند هرچه: میتوانند بیشتر بخورند! اما مهم نقش تربیتی
رسانه ها، در این مورد است. متاسفانه نه تنها رسانه های خارجی، بلکه رسانه های
داخلی نیز، در این تنور می دمند و آتش آن را زیادتر می کنند. رسانه ملی به یک
رسانه ضد ملی تبدیل شده است! وقتی شب عید می شود، به سراغ گرانترین و لوکس ترین
فروشگاهها می رود، و بالاترین قیمت را بصورت مصنوعی تبلیغ می کند،
[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]
درباره این سایت