شعر فوق نشان می دهد که: نه تنها در زمان سعدی هم، مصرف گرایی شدت داشته، بلکه قانون کلی است و: مردم دوست دارند هرچه: میتوانند بیشتر بخورند! اما مهم نقش تربیتی رسانه ها، در این مورد است. متاسفانه نه تنها رسانه های خارجی، بلکه رسانه های داخلی نیز، در این تنور می دمند و آتش آن را زیادتر می کنند. رسانه ملی به یک رسانه ضد ملی تبدیل شده است! وقتی شب عید می شود، به سراغ گرانترین و لوکس ترین فروشگاهها می رود، و بالاترین قیمت را بصورت مصنوعی تبلیغ می کند، 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید .]

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چشمانِ بی اشک یک شاخه گلایل از طرف «مرگ» FactGraphic | فکت گرافیک هارمونی باران وبلاگ رسمی مدیر وبگاه عالی نیوز حقوق آموزش.اصناف بازار سعید مهدی شیخی Jennifer